قوانین مرجوعی

ما با دقت و عشق زياد، هر سفارش رو آماده و ارسال مى‌كنيم.


با اين حال، اگر اشتباهى در ارسال محصول رخ داده باشه (مثل ارسال مدل يا رنگ اشتباه) يا محصول داراى مشكل يا آسيب ديدگى باشه، مشترى عزيز مى‌تونه حداكثر تا ۲۴ ساعت بعد از دريافت سفارش، موضوع رو به ما اطلاع بده و درخواست مرجوعى ثبت كنه.


شرايط مرجوعى فقط در دو حالت پذيرفته مى شود:


1. ارسال اشتباه (مدل، رنگ يا تعداد متفاوت با سفارش ثبت شده)

2. وجود آسيب ديدگى يا نقص در محصول


توجه داشته باشيد كه به دليل ماهيت بهداشتى و خاص محصولات اكسسورى, امكان مرجوعى به دليل تغيير نظر،عدم تطابق سليقه يا پشيمانى از خريد وجود ندارد.


براى ثبت درخواست مرجوعى، لطفاً از طريق واتساپ يا اينستاگرام با پشتيبانى ما در تماس باشيد و حتماً عكس محصول را ارسال فرماييد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما